Yritysten haastekampanja | Pelicans

Yritysten haastekampanja: Hankkimalla vähintään 11 osaketta saat loppukaudeksi huippunäkyvyyden

Rakennusliike Pekka Sipilä Oy tarttui ensimmäisenä haastekampanjaan ja näkyy nyt loppukauden kapteeni Hannes Björnisen kypärässä.

Rakennusliike Pekka Sipilä Oy hankki 50 osakkeella loppukauden näkyvyyden Hannes Björnisen kypärästä. Teippaukset näkyvät kolmessa kohdassa kypärää.

Lahden Pelicans Oy:n c-sarjan osakemyynti on saavuttanut minimitavoitteensa, mutta matka varsinaiseen tavoitteeseen on vielä pitkä. Myyntiä vauhdittaakseen on Pelicans aloittanut uuden yrityksille suunnatun haastekampanjan, missä toistakymmentä osaketta hankkineet yritykset palkitaan loppukauden huippunäkyvyydellä pelaajan kypärässä tai peliasussa. Näkyvyyteen pääsee kiinni 1100-5000 eurolla.

- Ajatus haastekampanjaan lähti kumppaniltamme Pekka Sipilältä, joka myös halusi näyttää esimerkkiä ja lunasti 5000 eurolla paikkansa kapteeni-Björnisen kypärässä. Jokaisen pelaajan kypärään on tarjolla paikka ainoastaan yhdelle yritykselle, joten nopeat syövät hitaat. Toiveissa on, että kumppanit tarttuvat haasteeseen, sillä pikkujoulukauden perutut ottelut tekivät jälleen lovea yhtiön jo valmiiksi haastavaan kassatilanteeseen, Pelicansin asiakkuus- ja myyntijohtaja Jari Pohjonen kommentoi.

Mikäli haluat tarttua haasteeseen, olla turvaamassa turkoosia tulevaisuutta sekä samalla hankkia huippunäkyvyyttä kaikkien aikojen kiekkokevääseen - otathan yhteyttä:

Jari Pohjonen
Asiakkuus- ja myyntijohtaja
puh. +358 44 987 2107
jari.pohjonen(at)pelicans.fi